Skicka in din förfrågan
Support efter försäljning:
För frågor angående Beställningsstatus och annan support efter försäljning, logga in My Beställningar och klicka på den beställning du behöver hjälp med. Från den detaljerade beställningssidan kan du enkelt granska beställningsdetaljer, spåra beställningsförlopp.
Om du har några frågor eller klagomål på varorna du har fått, vänligen kontakta oss.
Alla eftermarknadsförfrågningar hanteras noggrant. Vi kommer att svara så snart vi har resultatet, ha tålamod. Ingen förfrågan lämnas obesvarad.
Du kan skicka in ett klagomål genom att följa stegen, vårt team tar hand om det inom en arbetsdag, tack kontrollera ditt konto regelbundet för att få den senaste uppdateringen, du kommer samtidigt att meddelas via e-post. Vi brukar svara på alla förfrågningar inom en arbetsdag.
Support före försäljning:
Om du har frågor innan du gör en beställning, vänligen besök vårt hjälpcenter. Hjälpcentret ger svar på de vanligaste frågorna. Dessutom har vi vänlig service representanter redo att hjälpa dig. Vi strävar efter att ge dig utmärkt kundservice, och vi kommer att göra som så mycket vi kan för att förbättra din shoppingupplevelse. Om du har några frågor, kommentarer eller råd, vänligen tveka inte att kontakta oss.